Kverneland Bil

Nye nettsider for Kverneland Bil

”Hvilke bruktbiler har dere i Oslo?” ”Har dere noen kampanjer i Stavanger?” ”Hvilke modeller er på lager i Bergen?” ”Hvem kan jeg ringe for å…”

Det kan være vanskelig å kartlegge hva kundene faktisk er ute etter på nettsidene dine. Sammen med Kverneland Bil har vi gjennomført omfattende kundeintervjuer og analyser av brukeratferden. Resultatet er nye nettsider optimalisert i forhold til kundenes egentlige behov. 

Nettsiden skal gi besøkende den best mulige kundeopplevelsen – akkurat som de ville fått om de gikk inn dørene i en av de ni butikkene til Kverneland Bil. I en tid da halvparten av besøkene kommer fra mobil og nettbrett, har vi lagt stor verkt på at kundeopplevelsen skal være lik uansett hvilken enhet kunden surfer på.

Sjekk ut kvernelandbil.no – og kom gjerne med dine kommentarer!

Flere prosjekter fra Kverneland Bil

Melvær og Co